Bryllupsfotograf

Bryllupsfotograf i Norge


Mitt navn er Nathan Welton, og jeg er en bryllupsfotograf i Norge. I et nøtteskall, jeg elsker livet, humor, følelsesmessige forbindelser og historier - så naturlig, jeg elsker å fotografere bryllup. Mitt håp er at når min par viser sine bryllup album til sine barnebarn, vil de le, vil de gråter, og de vil føle fra innerst inne hva de følte så mange år før som de sa sine løfter.
Jeg er heldig nok til å ha fotografert utallige ekteskap rundt om i verden, fra den hvite sanden på den karibiske til fjellene i Colorado til det blå vannet i California kysten. Noen favorittreisemål Jeg har skutt på med British Virgin Islands, Aruba, Bahamas, Belize, Cancun, Cozumel, Baltimore, San Francisco, Vail, Aspen og de skjulte innsjøene i sentrale Montana. Og nå er jeg i Norge, gift med den mest fantastiske kvinnen i verden, og lever i et land kanskje vakrere enn alle de drømmende destinasjoner kombinert.
På grunn av mine år i aviser, skyter jeg i en dokumentar stil og stolt tilhører den internasjonale Wedding Photojournalist Association, som har tildelt arbeidet mitt med nesten 20 priser. Jeg er beæret over å ha blitt utnevnt en Our World Photographer av Sigma Photo, en av de største kamera og objektiv produsenter på planeten, og mitt arbeid har dukket opp i de største publikasjonene i den amerikanske bryllupet bransjen: Brides Magazine, The Knot, Ever Etter, StyleMePretty, Town and Country Magazine, bryllupet ditt dagen, og mange flere.
Jeg er for tiden å bygge et nytt nettsted spesielt for norske brud og brudgom, men i mellomtiden, kan du gå til min amerikanske porteføljen ved å klikke på linkene ovenfor.

Oslo - bryllupsfotografering - Bergen 


Hvis du leter etter en bryllupsfotograf for din feiring i Oslo og Bergen, har du kommet til rett sted. Jeg er tilgjengelig for reiser i hele Norge og vil gjerne høre mer om den store dagen. Sjekk ut min portefølje av bryllup bilder, klikk på kontakt linken, og sende meg et notat om dine planer. Jeg er glad for å hjelpe deg med å planlegge din på noen måte jeg kan, og jeg kan anbefale noen gode koordinatorer og planleggere for ditt bryllup i Oslo eller Bergen. Jeg er også tilgjengelig for bryllupsfotografering i noen av de andre byene rundt Oslo, slik som Vestby, Ski, Ås, Frogn, Nesodden, Oppegård, Bærum, Asker, Lørenskog, Skedsmo, Nittedal, Ullensaker, Nes, Eidsvoll, Bygdøy, Frogner og til og med andre områder rundt Akershus. For eksempel, er min bryllupsfotografering tilgjengelig på Ullevål, Sagene, Torshov, St. Hanshaugen, Uranienborg, Gamle, Søndre, Sinsen, Helsfyr, Bjerke og Ullern. For Bergen bryllupet, kan jeg fotografere i Bergenhus, Fana, Fyllingsdalen, Laksevåg, Årstad og Åsane.


Trondheim bryllup | Stavanger fotograf 

Jeg er også tilgjengelig for bryllup i nærheten av Stavanger og Trondheim. De beste stedene å gifte seg med Sentrun, Strindheim, Byåsen, Heimdal og mange andre flotte områdene rundt Trondheim. Eller du kan ta med meg på som fotograf for bryllupet ditt i Haugesund, Klepp, Sola og Karmøy. Andre favoritt steder for bryllupsfotografering i Norge omfatter Drammen, Sandsnes, Sandefjord, Ålesund, Larvik og Tønsberg.


portrett fotograf og portrettfotografering 

Hvis du er bare ute etter en portrettfotograf for bedrifts-eller miljømessige hodeskudd, kan du sjekke ut den amerikanske versjonen av vårt portrett hjemmeside på headshotsdenver.com. Jeg også spesialister i mange ledende portretter for forretningsmenn og forretningskvinner. Selvfølgelig, jeg har også en morsom tid fotografering familier.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Brudebuketten

Invitasjoner - hvem er du?

Brudens sider